Giljotin inspirerad askkopp, eller vem har råd med en 50" Plasma TV men sitter med en 17" CRT skärm?

Nu har det gått för långt, jag har så dåligt samvete för att jag inte förgyllt eran vardag på länge, men som Elias sa så är det nog han som borde ha dåligt samvete för att han inte gör nått vettigt...

Mycket har hänt och mycket händer i livet just nu, våren är här och den firades ute i Strömsund med bad och bastu och en sinnes massa ved! Trevligt som tusan!

Har varit i Hortlax och Hemmingsmark på roadtrip med några klassisar, helt sjukt roligt, Pite-Robban åkte runt med oss och gav oss alla underground historier från Hortlax... Garvade så jag grät! Får ni möjligheten att dra till Hortlax eller Hemmings... DON´T!!!!

Omtentan gick super kirrade ett VG på den och vintertentan kom igår med ett stabilt G! Nu är det bara anatomin kvar, och det är det som min vardag går till nu för tiden.

Som sagt så verkar det som att våren har lyckats att sträva sig även upp till våra breddgrader, synd på att det känns som en månad försent... Men nu är det skönt att den äntligen är här. Det har blivit mycket longboard det sista och jag och Elias jobbar med att sätta ett datum för LUL´s första happening. Vi vill hitta lite mer folk att åka bräda och dricka bärs med... Datum kommer!

Fick presenter från mina morföräldrar idag, ett par löpar dojjor och en stor vandrings rygga... Fy vad jag är glad, skorna är nog gjutna efter mina fötter! Kan inte vänta på att få dra en test mil i dem! Whoooooo...

Det börjar lida mot skolslut nu oxå, bara 8 dagar kvar all stå ut sen bär det mot södern och värmen!

Jag lovar att bättra mig med inläggen från nu tills nästa gång får ni njuta av lite bilder från det senaste...









// Råbburt


Kommentarer
Postat av: Elias

Välkommen tillbaka i nördarnas rike käre vän. Två kommentarer på bilderna: 1. helvetiskt mycket sommarmyskänsla 2. Det är verkligen på tiden att jag kommer över och hämtar mina skor nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback