The devil in person

Har gjort allt utom det jag borde den här morgonen. Min att göra-lista är längre än Leif Pagrotskys platåpjuck, men ändå verkar ett test om vilken simpsonsfigur man är viktigare än allt det. Satt med taylor polynom också imorse och hängde med första sidan, sen tappade han mig helt och jag får lita på föreläsaren istället.

Linnea kommer förbi sen efter föreläsningen. Blir ju sjukt bra, det har inte vart högtryck på besök från Stockholmstiden här uppe. Har inte riktigt förstått hur jag tänkt mig att jag ska hinna plugga bara.

Kommer över sen Rob om du inte har nåt vettigare för dig.


which simpson character are you???

bart

he is the devil in person

Personality Test Results

Click Here to Take This Quiz
Brought to you by YouThink.com quizzes and personality tests.


Köpte upp mig på ett lager konserver också. Lat studentmat är den stora grejen nu.

193419-43

Kommentarer
Postat av: Ernst

Nått viktigare?!?!??! You gotta be kidding?! Sitter hemma å läser efter 16.30... Tar du med 08:an oxå eller?

Postat av: Djäfvul in a box

Lätt.

2007-03-06 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback