Uku love

Hallå allihop. Har vart lite dålig på det här med bloggandet ett tag nu, men jag skyller det på att jag lyckats fixa mig ett liv eller nåt. Midsommar var perfekt. Vi firade på landet i Södehamn med tjocka släkten och gamla bekanta. Markus har ju skaffat knoddas också så alla försökte få den lilla krabatens uppmärksamhet. Själv verkade han dock mest vilja gå upp och ner för trappan vid altanen och smitta alla med sitt lilla babyskratt.

Nu är det seglarläger som gäller om mindre än 3 timmar och jag är laddad upp till öronen med uku-sånger och våtdräkt. Simma lugnt där ute så hörs vi när livet lugnar sig igen ;)

Juste, det blir svårt med den 7:e tror jag Robert, väktarutbildningen slutar 1700 den 7:e.

/Djäfvul

Kommentarer
Postat av: Rob

Inte då! Tåget tar typ 3h sen är det en timme till Lisch från Skövde... Resten fixar jag! Vi kommer va där hela natten :P!

Postat av: Stockholms-Albin

Mohaha, visste inte att du hade en blogg. Skoj! Roligt seglarläger va det iaf.

2007-07-15 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback