Billiga kycklingfiléer på ICA

Sitter hos farsgubben och lyssnar på Tom Waits. Han har flytt till England ett tag och jag har tillräckligt många andra måsten för att ta tag i lite bloggande istället. Det har ju hänt en hel del sen roadtripen. Fyllde år i lördags och det firades med en förvånansvärt bra dag. Hängde på Långholmen först där Skrattstock hade slagit sig ner dagen till ära. Magnus Betnér och Schyffert var sjukt bra som vanligt. Skrattade så jag hade träningsvärk i magen och höll på att sätta min fulgrogg i halsen ett par gånger. Efter det bangade sällskapet på att gå ut, så jag kilade iväg till Ina istället. Brorsan ringde och ursäktade att han inte kunde komma in till stan för att hans polare hade spelning i Huddinge. What the hell tänkte jag och Ina och stack iväg till Huddinge (som hon ansåg låg ungefär lika långt bort som Nya Guinnea). När vi kom dit tackade bandet just för en grym spelning. Efter att ha klämt in oss i en alldess för liten bil hamnade vi så småningom på hemmafest i Tullinge. Måns kom ut med pendeln också och det blev ändå rätt trevligt till slut.

Annars har det vart mycket hängande på båtbygget på senaste tiden. Har inte riktigt kunna låta bli att köra på Mjälas förslag och börja säga emot Benich så mycket som möjligt. Man kanske inte kan lära gamla hundar sitta fint men det är iaf kul att höra dom skälla.

Idag blir det teoriprovsträning och finmiddag med Hairy. Just fasen Rob, jag har lite av dina grejer, ett minneskort och en tisha om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: inaaaaaaaa

ELIAS! du måste sluta säga tischa, jag mår illa och får rysningar, det är verkligen det fulaste svengelska ordet i världen!!

Postat av: Elias

TISHA TISHA TISHA TISHA ;)

2007-06-15 @ 16:15:27
Postat av: Råb

Right back at you, jag har en av dina TISCHOR samt ett par löpardojjor modell smuts...

2007-06-17 @ 21:00:57
URL: http://thefuckingsellout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback