De tre B:na...

Idag har det hänt en massa!!!! Drygade mig på Elias så han hängde med mig in till stan å kikade lite, visst blev det något litet inköp men men, nån gång ska man få köpa nått litet! Rundade av på systemet så nu har jag en gedigen potpurri av öl i kylen!!! Tog den röda faran via Kvantum på vägen hem och tjackade dagens middag: Palt och Carte D'or med smak av Grekisk Yoghurt och honung... Riktigt vuxenglass! Vi kom hem, jag dukade balkongen och Elias tillagade frestelsen... Sen var det slapp, käk och öl till middagen i den 16 gradiga våren! Soooooooft!




Så nu är det plugg som gäller och förberedelse för helgen som förhoppningsvis kommer vara starkt influerad av våran egen treenighet: bärs, bilen och brädan. Sen på måndag då Valborg går av stapeln kommer Elias befinna sig i Uppsala och jag stannar i Lule för att celebrera.

Planer smids även för sommaren och resan hem har fått en resplan nu och här stoppen för er som vill möta upp duon på någon av orterna där vi stannar under turnén!

image77


Until next time!

//Commander Alphamega

Kommentarer
Postat av: E to the H

Det är då en jävla trip vi ska göra ;)

2007-04-25 @ 20:21:55
Postat av: Stina Holmquist

Tånker inte du komma till Lisch alls?.....

2007-04-26 @ 08:09:12
Postat av: R 2 D W

Jodå, men det blir nog lite senare... Har en lite plan som jag ska fixa med först!

Postat av: (Något mycket påhitting och orginellt namn)

Ska ni verkligen åka sådär kringelkrokigt eller blundade du och lattjade runt i paint? Anden i datormusen!? creepy
Tänkte specifikt på cirkeln runt stockholm och trippen ut i vattnet

2007-04-26 @ 22:45:00
Postat av: Cruel

Asså vad är det med folk och att vara anonyma?! Sjukt tråkigt att inte veta vem som kommer och njuter av vårat slänterian-mässiga skrivande... Rutten är som sagt lite oprecis, vi kommer åka lite som vi känner för så... Men cirklarna markerar vilka orter vi ska till!

2007-04-26 @ 23:05:58
URL: http://thefuckingsellout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback