C 2 D 64

Börjar klura på min egen dubbelmoral. Kan få kalla kårar av folk som är alldess för nördiga, oandra sidan är jag själv den största nörden och älskar nördighet och kan inte sluta lyssna på C64 revival-låtar. Ska iaf fylla upp min nördighetskvot ordentligt idag med att dricka lättöl och åka longboard och göra oldschool duffy med Rob. 80-talet är ju verkligen min grej.



Spinner vidare på min nördgrej. Sitter hos Rob och googlar bilder på Danger Mouse. För er som inte har koll är Danger Mouse den överlägset tyngsta beatmakern, för att få ett grepp om hur stor han är var det han som gjorde Grey album, var med som en av medlemmarna i Gnarls Barkley och släppte St Elsewhere, dessutom har han tillsammans med MF Doom gjort Danger Dooms skiva The Mouse and the mask. Hela grejen med det här utlägget i inlägget är att killen är sjukt stolt över att vara nörd.

image78

Danger Mouse till vänster. För alla som inte sett Napoleon Dynamite, det är dags att vakna nu och studera nördkulturen.

Kommentarer
Postat av: Fesk-Robert

Det nördigaste med hela inlägget är du Elias, rabblar upp ett gäng album som inte en själ känner till... L for Love baby...(Fucking Looser)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback