Baffa baff

Fick en strålande idé idag och sprang ner till min gamla gymnasieskola för förverkliga den. Under gymnasietiden var jag inte värst intresserad av skolan egentligen, med undantag för några ämnen. Tal&drama var ett av dessa. Istället för talängslan och en nervositet som klumpade sig i magen kunde jag äntligen få nervositeten att växa till adrenalin som kickade talet frammåt i ljuvt gemak. Nu såg jag min chans att ge tillbaka lite till den där kursen och Birgitta Svensk som höll den.

Väl på skolan insåg jag att man börjar bli gammal nu. Birgitta Svensk hade gått i pension och kursen med henne. Dom hade lite nystarade kurser i svenska och kommunikation däremot som syon jag var stammis hos en gång i tiden, tyckte att jag kanske kunde hjälpa till med. Vi får se vad resultatet blir men det känns laddande till tusen just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback