weewoo cat poo

Har vart några tunga dagar med lite sömn och mycket klurande. Efter en omtentaperiod med noll att göra var det riktigt sjysst att komma tillbaka till skolan och jobba med lite projekt och lära känna folket i kurserna jag läser. Satt med några r:are och börjar nästan känna mig lite sugen på att fortsätta läsa till civ. i teknisk design. Bara man betar sig igenom utbildningen så kan man ju greja guldjobbet sen. Vilket man inte kan säga om jobbet som väntar hemma i fjollträsk, men helvete vad skönt det ska bli med lite deg i plånkan!

Sitter och lyssnar på Radiohead nu för att en gång för alla lyssna in mig på dom. Övervägar att lägga ner det projektet nu dock, lyssna på Pablo Honey när man är depp för att ett regnväder ligger mellan mig och torr asfallt är ingen bra idé. The roots "The Seed (2.0)" är mycket mer passande och nu börjar suget kicka igång igen. Det är delikat sommar på ingång, men det är nog på håret att den ens hinner snudda Luleå innan jag och Rob tar Armageddon mot Stockholm.

PS. Träet del 2 ligger ute på Youtube nu, checka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback