Nattuggla

Satt uppe om MSNade halva natten och fick inte många timmar sömn innan jag skulle upp strax efter sju och ta mig iväg till skolan. ARD107-gruppen bestående av mig, oskar och erik drog iväg till en av Eriks kompisar på Aurorum och besökte deras företag. Det var en hemtrevlig liten firma på 8 pers som gjorde något med javabaserade 3D-applikationer. Sen tog vi oss tillbaka till skolan, jag och oskar käkade på Stuk. Hade inte tagit mig iväg och ätit där än så det kändes rätt sjysst. Sen fortsatte arbete och på det en föreläsning om utbrändhet.

Kontentan av den här högst normala dagen är iaf att trotts lite sömn var det en skön dag, allting klaffade och jag blev nästan lite sugen igen på att fortsätta med min utbildning mot civ i Teknisk Design. Tiden får väl utvisa vad jag gör av det där sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback