Inte ens en spik i foten

Sjukt bra dag.

Var i skolan pass1 och satt och dividerade med min projektgrupp i MMS hur vi skulle slutföra projektet. Kom hem, helt död eftersom natten varit lite för kort. Käkade en halv omellet som låg kvar sen morgonen i en matlåda. Dog på sängen, men innan dess hade jag i någon slags självdiciplinhandling dragit på mig träningskläderna. Vaknade efter någon halvtimme och tänkte att vad fasen har man dom ändå på sig är det lika bra att göra slag i saken. Drog på reservpjucken eftersom de riktiga står leriga hos Rob, sprang iväg till Björx och letade upp lite skogsdungar att springa i.

Hade Mano Negra Illegal-skivan i mp3:n så nu finns en stark misstanke om att folk undrade vem i helvete det var som hoppade mellan grästuvor i salsatakt borta på Björkskatan. Sjukt kul var det hur som helst.

Nu är det Tv on the radio, en dusch och sen lite plugg.

Kommentarer
Postat av: mynge

låter exakt som min dag. hur mkt plugg blev det ärligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback