Wheels Start Turning...

Ojojoj... Nu har det hänt saker ska ni veta gott folk!

Jag har kommit hem från 10 ljuvliga dagar i Björkliden och resan summeras lätt med; Sol, Snö och Gott umgänge. Har verkligen haft det genuint trevligt! Bra folk, bra lärare, bra skidor! Jag har tagit ett enormt kliv som skidåkare och jag funderar på om man verkligen kan bli bättre än vad jag är nu! Hoppas verkligen det! Veckan har flutit på bra och leendet på mina läppar har endast tonats ner pga sömn, vilket iofs har varit lite av en bristvara. Det har hänt så mycket under veckan att jag antagligen skulle blöda från varje finger om jag ens skulle fundera på att skriva ner det! Men bra har det varit. Är förövrigt stolt ägare av en gedigen goggle-bränna och en skidåkar-skepparkrans!












Igår och idag har jag och Elias gjort lite catching up! Vi var ute på Storheden och gjorde världshistoriens största handlingsrunda. Skåpen är fyllda till bristningsgränsen.

Och idag var det longboardpremiär för min del, efter att jag gnällt lite på att Elias hade vart iväg utan mig! (Fucking Sell-out!) Sen var vi och shoppade loss lite, skaffade mig en skrivare/scanner, en vårjacka på myrorna för 95.- och en vattenkokare! Sjukt ball!







Så nu sitter jag och packar upp och städar lyan! Har bokat biljetter hem till Suffercity idag så det blir en snabb svängom med grabbarna över Påskhelgen! Ska bli sjukt roligt!

Helgen kommer gå i jobbets tecken, blir lör-sön på Teknikens, rep av avgassystem på min och Lindas bil och storstäd i lägenheten... Can't wait!

Min hemtele är up-and-runnig nu igen så nu går det bra att ringa hem om det är nå!

Fick precis en gratis rakhyvel med 5 blad och 2 par strumpor... En får tacka! Teleförsäljare; Gotta Love 'em

T.o.m. mina växter överlevde!!! WHOHOOO!!
// Mr. Skii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback