She´s so ready

Drömde om att jag var på innebandyträning och någon som var väldigt lik en norrländsk version av Nassab kom och tjatade om att han ville låna ett par skor av mig för att hans var genomblöta av svett. Jag hade bara ett par och de hade jag tänkt att använda själv. Fick någon tanke om att försvarets attackskor finns det ju alltid gott om, började leta under alla bänkar men hittade inga, sen hade jag missat mitt byte.

Drömtolkning: Låna aldrig ut skor till Nassab, inte ens någon annans.

Det är stora saker på gång nu. Vart det leder vet jag inte än, men det kommer hända något.

Lyssnar på Isolation years och känner mig alldess för gammal för att åka på festival i sommar. När fasen hände det här? när blev man gammal? Det är väl inte helt fair and square att man inte får vara med själv och bestämma över det här?

/Bippidibop

Kommentarer
Postat av: Magnus

EN NORRLÄNDSK NASSAB! HJÄLP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback