Glest mellan raderna...

Shit nu har jag nästan dåligt samvete för att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit rätt lugnt. Mycket tid går till jobb och tentaplugg. Det är mer än en gång som kapaciteten på hjärnan bara inte tycks räcka till... Surt.

Dagarna i skolan fylls av äventyrsgympa, framtidens redskapsgymnastik enligt våran lärare... Man kan inte annan än att fundera.

Tog tillfället i akt att möblera om här hemma när jag städade, blev riktigt bra om jag ska va ärlig, see for your self:









Sitter å längtar efter att den dära resan till Björklliden ska gå av stapeln, har blivit ett jädra jippo av allt, ska bli skönt att få det överstökat. Sen kommer ju lönen när vi är där!!! DET ska bli skönt.

Missar dock två feta grejer när jag är borta, Elias bjöd mig på en fest som lär bli sjuuuuukt bra och en resa med friluftsfrämjandet. Men där hade nog ekonomin varit för begränsad.

Håll ut! Äventyret är bara runt hörnet!
// Gordy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback