En hungrig man blir ett kylskåp

Fan Rob nu är det så här sjukt mycket att göra igen. Båda ehiteboardtavlorna har varit helt nerklottrade med att-göra-, att-ta-med-, att-glömma-bort-om-det-fanns-möjlighet-till- listor.

Kakor och Anthrax nufunna mästerverk "We´ve come for you all" ska få mig att fixa det här. Allt vettigt är nere i väskor snart åtminstonde.


Linnea drog iväg till Sara idag, bra på så sätt att jag får möjlighet att göra allt jag måste, men ändå lite tråkigt. Det var sjysst med besök på fritidsgården.

Malou och jag åkte ner till Medborgarskolan och skrev förarintygprovet och nu har jag det i hand. Kanske inte så mycket värt, men det känns kul att ha det. Kanske kommer ha lite mer självförtroende på lägret i sommar med det i hand. Om inte annat ska kurslitteraturen få stå som lektyr under slöa dagar. Nu hinns det inte med mer bloggande. Ses efter tenta-p. Är du hemma lördag den 17:e Rob? Jag och Alex ska ut och göra stan då.

Peace out /Junglemother

193419-48193419-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback