Drive it like you stole it...

Så nu är tentan avklarad och det känns hyffsat, ett G ska vi nog klara av! Nu är det bara en liten hemtenta innan fredag sen är kursen klar.

Har ju gått med i projektet Couch Surfing (som jag rekomenderar alla att göra, länk finns till höger i listan) så idag fick jag förfrågan om två tjejer från Brooklyn kunde crasha hos mig en natt innan dom drar vidare till Is-hotellet. Men tyvärr så ville dom komma den 24e då jag är i Biorkliden, men fy vad mäktigt det hade varit att ha dem på besök! Riktigt tråkigt faktiskt!

Har suttit å skruvat i bilen halva dan idag, men nu sitter super-högtalarna i fram å jag håller på med dem i bak. Fixade även så att hastighetsmätaren går som den ska, dvs hela tiden. Vilket kunde räknas som en lyx förr!

Nu ska jag åka å köpa lite käk å svulla i mig nått riktigt gott, det är jag lätt värd!

// Rolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback