Cold water in the face, wakes u up to that aweful place

Vaknade med Amys röst i örat. Kändes som att det skulle bli en bra dag. Zappade på TVn i väntan på att det skulle bli mänsklig tid så man kunde ringa Alex. Drog ner och mötte honom med company på bolaget vid tvåtiden. Kände att fulöl skulle ta emot så jag lyxade på mig lite knegarbärs á la Nils Oskar Kalaspåsköl, Red seal ale, three hearts påskebrygd och Youngs oatmeal stout. Med klirrande väska begav jag mig efter en sväng på marknaden tillbaka till Porsön.

Tryckte i mig lite mat, satte mig i solen och öppnade alen, kände mig fridfull och somnade på sängen. Tyckte att det här var dagens bästa idé, men det var det ingen annan som gjorde. Blev väckt stup i ett. Gav Amy en yrvaken diss och somnade om så småningom. Inte heller den här gången var det Inshalla att jag skulle ta en powernap. Lyckades iaf plita i mig lite sömn och nu är det dags att kicka igång sig inför kvällen på nyöppnade kåren, eller Stuk som de envisas att kalla sig. Nu får LTU fanimig visa en sista gång vad de går för.

Over and out, scream and shout. Haha, jaja, bättre avslut nästa gång.

Kom hem från ditt jäkla äventyrsliv nu Rob

Kommentarer
Postat av: Mynge

så du kör på nils oscar nu altså?? härligt!!!!

2007-03-25 @ 17:28:25
Postat av: inapina

inshallaaaaaah i löööööve :)

2007-03-25 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback