Auf-wienerschnitzel...

Elias gnäller om han han måste offra så mycket tid till plugg, så det är jag som får hålla fanan högt å skriva vidare så ni svaga slavar har något att läsa en helg som denna.

Har idag fortsatt marathon meket som varit i dagarna, lyckades att smila till mig en tändkabel gratis! Gratis är alltid gott!!! Men jag kan avslöja att Armageddon går som aldrig förr nu! Såååå mäktigt!

Börjar nu känna att packstressen kommer krypande, det jag lcykats åstakomma i packväg idag är typ tänkt att "Jag får inte glömma laddaren till mobilen, kameran och mp3!" Good thinking!

Får se om jag har någon tillgång till dator uppe i Biork, men jag betvivlar det starkt, är nöjd om dom har värme i husen och att alla hus inte är gjora av snö! Eller att man måste bära vapen övertiden för att försvara sig mot isbjörnar, vargar å eskimåer... Nä men det ska bli sjukt kul iaf! Men vi ses om 10 dar, It's all up to you nu Elias!!!!

Just det, packa var det...

// The Don

Kommentarer
Postat av: Mynge

Klaga inte på elias för att han pluggar! han måste klara sig, (om han nu pluggar, när vi pluggar brukar han mest klaga på att han måste plugga så mkt istället för att plugga)

2007-03-17 @ 08:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback