Ännu en (hård) dag på jobbet....

Jag älskar mitt jobb.... Idag var det inte en skalle där typ, spaceballen som jag alttid får stänga typ 30 minuter efter att den stängt fick jag idag stänga en halvtimma tidigare för det var åkar brist. Lyckades dock göra ett åk själv innan jag stängde! Var dock en trevlig dag, både Hanna, Maria, Elias och Lundmark var som sagt och hälsade på. Största delen av dagen spenderade jag i pysselrummet och knåpade ihop ett fett stativ till min standardsättande raket X-9.
193419-42

Kvällen bjuder på en städrunda och sen bär det av till fritidsgården där cola och resten av knäcken kommer inmundigas!

// X9- Popnitad, stryktålig...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjena leverantör'n!
Det värmer i mitt gamla ordvitshjärta! Och blogaholic som man är så är jag även jag trogen er blogg!kramar

Postat av: Hanna

besitter även dyselexi....

2007-03-05 @ 22:37:15
URL: http://hannakomaiszko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback