Americas No. 1 Cheese, Cheddar Style!!!

Asså det 17:e är dagen innan Dagen-D till biorkliden... Så vet inte om jag är så sugen på att tungt huvud den 18:e! Dagen har varit lång, vi har åkt längd på Ormaberget fram till lunch, sjuuukt jobbigt å bakhalt så hälften vore nog!

Sen har jag varit på Kvantum med Hanna å shoppat lite, sen har det varit tentaplugg för hela slanten. Varje dag är som ett steg längre från det sociala livet.

Orkar knappt skriva nåe för hjärnan är helt tom, allt jag kan tänka på är barns sensomotoriska utvecking.

Dagens kreativa:


Inga pengar å klockarmbandet gick av, blir helt vansinnig utan klocka. Skojar inte, helt psykiskt labil utan den. Tur att man har magiska fingrar å en symaskin från IKEA!!!


// Robocop - Just letting the mustache do the talking

Kommentarer
Postat av: Stina

Fan vad ambitiöst!
Diggar ditt nya klockarmband starkt! - Sen är jag grymt imponerad av att DU SYTT det. Man slutar aldrig att förvånas.

Postat av: Le Deavle

Klockarmbandet blev ju tokbra!!

2007-03-09 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback