1-3-4-2

En liten update på läget:

Elias har flytt fältet å dragit sig söder ut mot Hufvudstaden. Själv sitter man kvar i plusgraderna och börjar redan längta efter när nästa års snö ska falla!!!

Helgen blir jobb och plugg och visst skruvande i Armageddon, har börjat göra en lista över allt som ska göras i sommar och innan den stora resan. Listan är lång, och jag menar lång...

Juste, i år kommer millenniets road-trip gå av stapeln! Med tanke på att jag ska på något sätt köra hem bilen till Lkp i sommar tänkte jag och Elias att vi tar lite semester då det är en vecka mellan skolslut och jobbstart för båda så ska vi cruisa ner till södern under en vecka å ha lite semester. Tanken är att det inte ska läggas så mycket stress på bilen och att vi ska få njuta en sväng! Bloggning utlovas.

Sitter även och planerar lite för några idéer som jag har, Elias jag kan utlova STORA saker när du kommer tebax! Ojojoj vad jag har fixat! Bland annat är en middag för vännerna på gång, menyn är nått av det bättre!!!

Tillsist ska jag säga att tentan och resan till Björkliden närmar sig med stormsteg. Tror att de börjar skruva sig in i min skalle, drömde inatt att jag körde in på en gård där de sålde militära överskottsgrejer. Det visade sig att det var våran lärare som ägde och drev hela stället. Så jag gick och hämtade min vattenkokare (såg en billig i reklamblad från ÖB) och började valla mina tur och längdskidor (Why dear God, WHY?!??!?). Enda problemet var att med tanke på mina enorma (inte en dröm) muskler bröt jag av båda mina par skidor... Helt förstörd går jag mot min bil som står ute vid infarten (som förövrigt har blivit ett strykjärn (jag strök en massa igår)), träffar där min mor och berättar vad som har hänt. Kaosen är total... Det sista jag minns av drömmen är att jag står å packar in saker i utrymmet på mitt överdimensionerade strykjärn (bil) och tänker " Jaja, jag fick ju en gratis vattenkokare i alla fall..."
Vaknar och är helt nervös och jag minns att jag direkt tänkte "Fy *piiiiiiiip* vad skönt att det var en dröm..."

Ska nog söka hjälp!

Morgonen följde sedan mönstret, kom en timme för tidigt till jobbet så jag fick snällt trampa hem igen å kolla på TV... Typiskt!

// R.O.P.A.


Kommentarer
Postat av: Martina

Men HEY! Screw winter! Vi vill ha sommar och mjukglass och toplessbrudar ju ;) Hahah. Soft att du iallafall fick en vattemkokare. Du borde nog träffa någon och prata om din ångest ;) Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback