Promoe goes Barry White...

Efter över 200 mil har nu Armageddon nått sin slutdestination, man kan lätt tro att det är skroten men inte, den stolta motorn hammrar vidare! Det har säkert självdött några av de en gång så ärofyllda 110 hästarna, men lite svinn får man räkna med!

Mycket hände på Hultan som man kan förstå, det blev mycket jobb och lite öl. Men kul som satan var det! Sjukt värt! Efter ett 18h långt humpar pass med konkandet av 5 lastbilar fulla med stärkare och annat skräp kan jag meddela att jag stått på scen sammtidigt som Ozzy Osbourne! Shit vad patetiskt det lät....

Nu är jag som sagt hemma igen och nu är det bara att ladda för en sommar med få hämmningar och mycket kvalitativa aktiviteter... Imorgon 0800 ska jag stämpla in på första passet på Billys fabriken! Can't wait...

Har precis författat ett mkt argt brev till Expert då dom utan antydan till baktanke har totalt kört ner sig i skiten... Min mp3 befinner sig efter 1001 samtal och många om och men på Slemmis i Luleå... Not good! Får se hur denna historian slutar...

Yours truly!
 //Mjäla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback