At the factory....

Gjorde första passet på den omtalade linje 3 på Dafgårds idag... Helt sjukt, stället har inte rört sig en tum sen jag slutade i Augusti förra året, samma gnäll om samma folk och samma maskiner... Rätt tråkigt faktiskt, och jag fick så mycket minnen och konstiga känslor... Kändes sjukt konstigt.

Idag drog vi en snabb tripp till Junkyard, som tur var är ju min plånbok snodd från Hultan så det blev billigt! Fles grinade en massa dock över att vi snodde hans bil medans han stod och kissade i väggrenen för att komma tillbaka typ 5 minuter senare... Sjukt roligt! Har även styrt upp midsommar som blir en trevlig lite lugnare tillställning. Jag har blivit sång ansvarig så snapsvisor mottages med glädje!

Nu ska jag gå och sova och ladda för ännu en dag med Billys panpizza!

Jag frågade snällt chefen om jag fick skriva under anställningsbeviset med pseudonymet "Billy Wahlström"... Men det fick jag tydligen inte...

Er hängivne
//Billy

Kommentarer
Postat av: Malla

Haha, snapsvisor:) det ska väl inte bli några problem för dig att damma av n¨gra sånna, dte fick vi ju höra prov på i Björkis!

2007-06-19 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback