Tvetydighetens fader....

Satt precis och reflekterade över namnet på våran blog(g), det är ju vi/jag som är den största sell-outen... Minns du diskussionen om att jag skulle va anti å inte skaffa nån blogg för att alla andra har en? Fucking shit asså!

Ska nu även sätta mitt hat i print. Efter flera sena nätter i rad förklarar mitt avsky till hemsidor med automatisk musik... Jag vill inte höra "La Ketchup Song" kl 0200 när jag inte har en tanke på vilken volym jag har på stereon! Hatar sådant egoistiskt beteende....Note to self: Skaffa ofrivillig musik till bloggen!

Exempel på bra hemside musik:
  • Som tidigare nämnt, La Ketchup Song
  • Mae Å Min Kaedett
  • Dj Food- Mr. Quickie Cuts The Cheese
  • ALLT med Anton Maiden
// R to the O

P.s. Kudos till Rasmus som antagligen är grundaren till "LKSFC" (La Ketchup Song Fan Club) D.s.

Kommentarer
Postat av: kjell brell

jag tänkte lägga den här bloggen under "länkar" i mina favoriter.... men med en sån släpvagn till redaktör får det bli under "humor" eller "dansband"
återinför axelvaddar å armbågslappar

Postat av: sgt henriksson

vafan hur mycket inspiration har jag gett ditt liv. Ketchupsong är min och den kräver en stor kulturell personlighet för att uppskatta

2007-02-21 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback