Pudermonster med hyllor på golvet

Nu fick jag redigt med griller i huvudet. Vi måste ut och träna nu med detsamma Robert. Känner mig så förbannat sugen. Det finns ju lite stocklyft uppe på Ormberget också, kommer bli grymt. vi kör två gånger den här veckan och tre nästa röstar jag för.

Skrev igår om mitt misslyckade försök att få upp longboarden på väggen. Igår kväll när jag helt oskyldigt pratade med Amy i telefon och skulle gå genom rummet för att dra på lite musik ligger den där jäkla hyllan på mattan eftersom jag inte orkat göra något åt den. Ser den inte först och snubblar ner i sängen, som (tur nog) är sjukt överdimensionerad för mitt rum, hamnar på rygg och skrattar förvånat ett par minuter innan jag fattar att jag bara var klantig och fick ta små konsekvenser av stor slöhet. Nu ska den jäkeln upp på väggen iaf som hämnd.

Det är väldigt på tiden för takhopp och klippning av mitt stora hår nu Rob. Sjukt bra vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback