Lika barn äta bäst...

Jaha, då sitter man här efter en hård dag i 245:an med en semeltårta i en stekpanna för att kunna få den åtråvärda hetväggen!




*10 minuter senare*

Nu har vi svullat i oss en hel semeltårta och inväntar att våran operatårta ska tina, sen ska nog den gå ned med!!! Ryktena i lägenheten går att det blir köttfärsås till efterrätt!!!

Dagens aktivitet för Rob har varit att slappa å fixa på stan. För Elias har det varit plugg hela dan. Sen kl 1400 bar det iväg med pompa å ståt till Boden, staden i allas hjärta! Boden, till allas häpnad, bjöd inte på så mycket spännande... Inget alls om jag ska va helt ärlig. Men vägen dit och hem var desto mer trevlig nu när stereon lever och frodas i bilen!




För tillfället ligger Elias utslagen mitt i peaken på sin shu.. schu... sugar rash.... sugar rush! på min säng och jag inväntar te-vattnet...



Summan av kardemumman: En gyllene dag i den onödigt födan och menlösa aktivitetens tecken, helt i linje med våra personligheter...




Kommentarer
Postat av: ina

sell out?! snarare en rip off!!

2007-02-20 @ 21:20:03
Postat av: amy

lixom varför o sen hur orkar man och ja, grattis...!?

2007-02-23 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback