Klägg i ryggsäcken och Claudius i konspiration med ryska maffian

Vaknade upp imorse och skulle grabba tag i ryggsäcken och packa dagens vettigheter. Gårdagens inköpta yoghurt som stått som frukost igår hade dock inte riktigt gillat att jag trampade på ryggsäcken i ett trött försök att städa upp lite på rummet. Det var alldess för jobbigt att fixa ryggan just då så jag slängde på mig remväskan, hinkade i lite ny yoghurt, funderade på att fixa en kopp kaffe men insåg att det skulle få mig sittande i en skön morgonkänsla vid köksbordet alldess för länge.

Drog mig iväg till LTU, nöjd över att vara här i åtminstonde någorlunda skaplig tid. Claudius låg nere som vanligt när jag ska modellera. Sa ett " I have come here to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubblegum" tyst för mig själv med sammanbitna käkar för att skrämma våran lata server. Den lät sig inte skärmmas och det var bara att börja om på den fina mikron jag knappat på. 

...formaldehyde-face!

*** Senare samma dag

Alla som tänkt använda LTUs datorer. Ligg kvar under täcket och ta en ledig dag, det här är verkligen löjligt, det tar fem minuter att spara ett jäkla arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback