Galna Lulebor som köper saker ur folks bagage...

Fick mina turskidor idag... WHOHOOOO!!! Så jag stod nere vid bussgodscentralen med två par längdskidor och ett par turskidor i bagaget, då glider "Allan" fram:

-Öhhh, du säljer inte skidorna elle?!?!
-Njae jag använder faktiskt alla par....
- Aha skit också, behöver ett par lagg  men vill fan inte köpa nya!
- *Garvar* Jo det är ju därför som alla par här inne, inte är från igår!
- *Garvar* Aja tack ändå!

Asså, ge mig det eller! Killen är ju hur grymm som hellst! Tjacka längdskidor ur någons bagage! Det sker nog bara i Norrland!

Micron blev ju hur grymme som hellst! Sjuuuuukt imponerad!

Gjorde ett klipp idag! Fyndade ett par innegympaskor på 70% rea! kostade 1200.-, jag gav 360 spänn! ME LIKE!!! Satan vad jag ska springa nu!



Sverigedemokraterna var det som slog ett slag för fascismen! Ganska roligt med tanke på diskussionen om att välja sina fajter som politiskt engagerad som vi hade igår!

// Rob Sr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback