Dreaming back to the good old days

Hittade en hylla i groven idag och tyckte att den vore utmärkt att hänga upp longboarden på. Drog med den hem. Gick in i skrubben för att hämta borren. Kom på att chucknyckeln är borta och tänkte med trött logik att det säkert går lika bra att spika upp den. Nubb går inte in så bra i betongvägg märkte jag tyvärr. Hängde iaf upp hyllan och den hängde fint och rakt. När jag lade på longboarden gjorde den inte det längre. Jag stod med hyllan och longboarden i händerna och min sjyssta IKEA-lampa som jag fick från farsan i julas och drog upp på cdstället var lite hängig.

Nu har jag varken en uppsatt longboard eller hel IKEA-lampa på cdstället. Speciellt motivation att göra något vettigt av det nya projektet har jag inte heller, men en god middag hos Rob kanske kan styra upp läget.

Klurar vidare  på vårt designprojekt. Jag njuter av att hacka sönder andras svenska. Besserwissern i mig är stark en dag som denna.

Lyssnar på en gammal Rasta Hunden-dänga också som tar mig tillbaka till gamla dagar på båtbygget.

Jag har en liter vin att dricka
och jag har en kodis i min ficka
för när jag druckit vinet ska jag sticka
ner på stan och skaffa mig en flicka.

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen
jaja.

Så torkar jag käften och går in på maxim
ör en sekund så känner jag mig fin
Då bjussar Zacke på ett glas vin
å Jim tutar omkring med ett kilo heroin.

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen
Okey jaja

Utanför står fimpen å lyssnar på Crass
då går jag in på ställets dass
Där står nåra grabbar å röker en pipa brass
å jag känner mig så jävla kass

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen
ååhaaa okey jaja

Då så känner jag mig ganska het
Jag blir förvandlad till en framtidsprofet
flyr ut i rymden i en hemmagjord raket
byggd av myror å en jättemagnet

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback