Being hungry is like dying a little...

Jobbade första dagen som vaktis idag på Tekninkens Hus. Gick helt ok, är ju inte så svårt lixom. Men det roliga var en av verkstadsarbetarna, han hade den grymmaste isbrytaren genom historien:

-  Vaaaaa, vad röstade du på då?!
-  Aaa, jag röstade blankt för jag anser att politikerna inte har mitt förtroende längre...
-  Aha, men hur röstade du innan?
- Jag har inte röstat innan...
- Men om du hade röstat?
- Det hade nog blitt rött tror jag...
- *Pew* Det var skönt att höra, trodde nästan du var en såndär blå!!! Men du såg inte riktigt ut som en sån...

Asså, Norrläningar är såååå sjukt fräna! Skulle någon av er köra den till en kille du aldrig träffat förut som isbrytare?!?! Helt sjukt! Gick å smågarvade åt det hela dagen....

Vidare så hade vi längdskidor i 2h idag! Skrattde så jag höll på att dö! Hur roligt som hellst. Åkte utför i alla backar å trillade som aldrig förr!

Imorgon blir det dans och en tripp till Älvsbyn!

Nu ska jag äta våran nya skapelse!
Håll till godo!
// Wolfgang

Kommentarer
Postat av: Viktor

Norrlänningar äger ja. Är det i Luleå du är stationerad nu för tiden Elias?

Postat av: Martina

Ja, norrlänningar is the shit. Jag kan meddela att vi är välkända i Bryssel också som ett gäng rediga typer. Hehe. Nice blogg!

2007-03-01 @ 00:28:16
URL: http://mayosegen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback