Kort lägesrapport, mer kommer....

Skolan är slut för julen och jag och Stina har bilat hem i El Armageddon... Gick som på räls trots att baken på bilen hängde oroväckande nära marken!

Var ute i Suffercity idag och köpte de sista klapparna och planerade mitt eget inköp, jag är pepp, men mer info kommer när köpet är klart, men jag kan säga så mycket att det handlar om 2st  Armageddon prismässigt!

Har fått kneg i både Kebnekaises och Abiskos turiststationer så våren är spikad, det blir vaktis/allt-i-allo i Abisko, mycket skidor utlovas!

Julveckan blir då inte lugn iaf, har massor att göra i stugan, hoppas på att kunna fira julen där ute, lördag är det glöggprovning, söndag uppesittarkväll, måndag julafton, tisdag pappas födelsedag och utgång sen är det bara att få näsan över vattenytan och invänta nyår som ser ut att bli lite lugnare iår...

Väl mött i julstöket!
// Julius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback