Vem vill ha rent mjöl i påsen?!?!?!?!

Dagens vettiga:
Jag har byggt en kåta! Bräck det era Svennsson-svin!!!

Har jobbat idag på teknikens, sjukt soft... Inte mycket folk och lite lagom med kreativ stimulans. Annars har inte mycket hänt idag. Jo vi var och käkade på Frasses för att se hur det var, måste säga att det var helt OK men inte så sjukt gott som folk säger att det ska va...

Sitter hos Elias nu när han förbereder för sin Uppsala resa och lyssnar på Kolla Kolla med National Teatern, utöver det så sitter jag och dissar han för att jag redan vet vilka kläder han kommer att sluta med av alla de dresserna som han väljer mellan... Hahahaha, vilken Sell-Out! Själv har jag shoppat det sista till de i Lidköping välkända Chevré-hamburgarna! Längtar redan!

Kan som final avsluta med att avslöja sommarens låt som enligt mig redan har blivit korad, rekommenderar alla att surfa in på youtube och lyssna på Dan Le Sac VS Scroobius Pip - Thou Shalt Allways Kill! Lyssna på låten, läs texten och njut av årets dänga!
// Mor i Skutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback