Junkyard

Jag och Rob drog till loppis i Sunderbyn imorse och det var kanske inte så mycket att hurra för, mer än själva äventyret att åka armageddon och gå lite i solen. Är så galet uttråkad av att vara sjuk nu så det finns inte. Ska göra som jag alltid gör nu och ignorera problemet. Går ut med brädan under armen snart och har lite kul istället för att inse förkylning och häcka här en hel lördag.

I tvåan på gymnasiet började jag sylta in mig i rap-träsket. har man spenderat en sommar men gangsterdunk i lurarna är det svårt att sluta. Som alltid var jag är grov missbrukare av allmusic.com. Där var det ett album som gällde om man skulle lyssna på sofistikerad gangsta rap, A tribe called quest - Midnight Marauders. Jag tyckte aldrig om den riktigt, men den har alltid kommit in i spelaren då och då genom åren. Nu dunkar q-tips feta rimes och jag förstår vad alla pratat om. Det här är sommarens album. 1993 är tillbaka för att dunka skiten och blekfeta svenska folket så håll i er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback