Hur man än vänder sig har man röven bak...

Lugnet har lagt sig över Vänorts 22 igen. Tyskarna har dragit, fick köra dom kl 0530 till stationen, jag är inte säker på att jag minns resan dit öht!

Så dagen började på tok för tidigt och bättre blev det inte... Fick tillbaka tentan i Motoriskutveckling, gick skit! Så bitterheten var ett faktum!

Har sedan spenderat dagen under Lindas bil med att fixa hennes avgassystem, gick även det sådär. Ska göra klart imorgon. Bästa var nog att jag glömde ljusena imorses på hennes bil så batteriet på hennes bil var helt tomt! Note to self: Köp startkablar! Kvällen avlslutades i den fantastiska plättens tecken! Jag tror att jag svullat i mig minst 15 plättar med glass å sylt! Needless to say; ska köra ner mig i min säng med den nya madrassen nu! Soooooft!

Appropå den nya madrassen, jag ringde å ville ha en ny för att jag kände plankorna genom den gamla, när jag kom hem låg madrassen innanför dörren. Lite läskigt att dom bara går in i lägenheten å donar... Tillverkade en bäddmadrass av den gamla, kommer sova som en kung inatt!

Nu ska jag inviga!
// Allan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback