Humpa pumlor.. nu med fortsättning

Drog med Robert till förfest hos hans kompis Linda igår. Det var vi och Armageddon och vi gjorde vårt bästa för att leva upp till ryktet som sluskar, åtminstonde jag. Hade inte hunnit varken duscha eller raka mig och slet åt mig min sletna Sid Vicios tisha och dom svart Insightjeansen. Det var Rob, jag och fem - sex tjejer på förfesten till att börja med. Vart lite stelt eftersom de var rätt i gasen och vi var toknyktra.

Kvällen fortsatte med att några till lokala kom över. Det hade bestämts att vi skulle ut på Cleo så jag fick skjuts med två av killarna som kommit över och hämtade pass och plånka, gjorde ett försök att övertala Amy en sista gång men hon hade bättre saker för sig. Åkte tillbaka till förfesten och blev bjuden på en drink.

Jag och Rob var vid den här tiden grymt otighta på baloobas, jag hade skramlat ihop 19,50 från diverse fickor i rocken, Rob fick ihop 30 :- från parkeringskassan i bilen. Vi räknade och räknade. Inträdet skulle vara gratis om vi kom dit innan 24:00, taxin som vi skulle dela på sju skulle kosta 20:- per skalle. Vi hade råd!!

Med en tuperad 77punktuppkam satt jag och Rob i bakluckan på Armageddon och kom på att garderoben på Cleo skulle spräcka budgeten... Skriver mer sen, nu våras det promenad till Björx med Amy.

Fortsättningen

Jo juste.. vart var vi nu.. jag och Rob var på väg till Cleo ja.

Taxichaffisen körde in på en bakgata efter att ha gnällt om att man måste säga till om att man ska ha taxi för sju när man vill ha det (vilket vi gjort och fått konfimerat från Trean). Hur som helst, vi sneakade ur bakluckan, Linda betalade taxin med hopskramlade mynt och vi begav oss mot Cleo. Rob raggade ihop en femma, sen hade vi pengar till att dela på en garderobsplats.

Sen var det röjj inne på dansgolvet, vi hängde osunt mycket på lilla hiphopgolvet med allt udda folk men det är ju lite så när man festar nykter också. Musiken blir lite viktigare helt plötsligt. Hur som helst, så där fortsatte vi till tvåtiden. Vatten, dansa, vatten, göra sig av mig tjejer som gjorde dåliga pickupförsök. Sen knatade vi hem de fem kilometrarna hem.

Sjukt bra kväll för 30:-!!





Humpa pumlor betyder på Lulemål för övrigt att kasta julgranskulor, är det bara jag som är pervers?

Kommentarer
Postat av: Magnus

skön story

Postat av: Mynge

bättre kväll för 30 kronor kan man inte ha tror jag. BRa ekonomitänk där djävul!

2007-04-15 @ 18:03:16
URL: http://lundagatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback