Helt galen asså...

Sitter här å manövrerar min dator med tangentbordet, min mus har under mystiska omständigheter lagt av. Prova själv att låta musen ligga en dag och bara använda TAB för att ta dig runt i datorn och internet! Man blir tokig!!!!

Så mycket tid spenderas i böckerna och ute på balkongen. Snart kommer Armageddon prydas med skinande vita skor! Bilder utlovas!

Ikväll blir det fest! Ska bli gött att släppa lite! Inflyttningsfest är det som stundas och jag har lyckats att lura med mig Elias och Amy. Moahahahaha!!!!

Å sist men inte minst vill jag grattulera Linda vars bil gick igenom besiktningen! Grattis, grattis! Men du vet ju vad man säger tur i bilar; otur i djuruppfödning!

// Luleå, Fredagen den 13:e kl 12:10... 14 grader varm å det är mulet! F**K YEAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback