Hell on wheels...

Har varit lite dålig på att skriva nu så nu gör jag slag i saken och flänger ihop något! Veckan har varit lugn jag har haft en lektion bara så tiden har fyllts ut av telefonsamtal, plugg och jobb! Precis som Elias skrev har vi jobbar på något som heter teknik 8:an och varit värdar/coacher för var sin 8:e klass, och som alla vet så har jag en naturligdragningskraft till eliten (alla som känner sig träffade; det är fritt fram att frottera sig!) så givetvis så vann ju mitt lag med ett poäng över Elias lag, tror faktiskt att han är bitter fortfarande!!! Sweet taste of victory!

Nu är dom på, dom glänsande rally-vita fälgarna med de ack så eftertraktade sommardäcken! Nu är det bara till att hålla tummarna att det inte blir kallt eller snö!!! Även dekal-trimmet som Filip och Fles hjälpte mig med är på, så nu är det nästan så man inte skämms när man åker i den!


Igår bjöd jag och *hrm*... Elias... Linda på middag som tack för den fina förfesten förra Fredagen, maten blev sjukt bra och det var en riktigt bra kväll igen, vi garvade så man hade ont i magen (jag tror att Linda grät en skvätt av lycka faktiskt)!!!

Imorgon ska vi ta oss ut till Sunderbyn å gå på loppis och låtsas att vi har några pengar att shoppa för!!! Sen på kvällen blir det fest för mig med klassen, även det hoppas jag på blir lite av ett slag!

Nu ska jag fortsätta med anatomin och diska resten av disken från gårdagen!
// Petter Solberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback