Borta bra men hemma-fest...

Kom hem igår efter en laddad helg i SufferCity. Anlände i Skövde vid 11-tiden och bröderna bäver (Filip och Fles) plockade upp mig och det bar genast av mot hemorten. Efter en snabb "catching-up" med mor och far åkte jag ut till den notoriska stugan i Stevik! Inte långt efter sitter jag på en klippa med grabbarna med en Staropramen i handen å slö-skjuter lite luftgevär. Solen skiner och det känns rätt bra att va hemma! Kvällen skrider vidare med en gedigen meny med bacon lindade fläskfileer med balsamvinäger sås och "klyftpotatis" som klimax!
Sjuuuukt gott!

Kvällen fortskred med en utmärkt alkoholkonsumtion och fint umgänge så kvällen som succé var ett faktum!

Söndagen spenderades hos mormor och morfar som fyllde 80-år! Summan av kardemumman är att smörgås-tårta är antagligen världens mest ohälsosamma maträtt! Men just det gör den till ett utmärkt val dagen efter! Käkade säkert 2 kilo...

Måndagen packade jag å sen vart det 8h resa till Sveriges nordligaste metropol! Men det roliga var att jag satt på perrongen i Skövde och väntade på tåget då går min syssling Maria från STHLM förbi! Helt sjukt otippat!

Så idag har jag haft lite anatomi, dom bara levererar hela tiden. Det finns helt sjukt många saker på latin i kroppen man borde kunna!!! Kommer å bli en kämpig tenta! Eftermiddagen gick till att peta lite med bilen, men en ovälkommen snöstorm satte stopp för dekal-trimmningen och kabeldragningen! Det är såååå typiskt jag sa idag i bilen till en i klassen att jag tänkte smälla på sommardäcken efter skolan, helt otippat kommer snöstormen Göte!
Skit...

Nu ska jag städa lite till sen är det nog ett litet frest till på bilen!

// Rogurt

Kommentarer
Postat av: Ida

va göte hos er??
här va det minsann helmut som va på besök igår! jävlar va han tog i! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback